26/11/2013
DAVID CARABÉN LÍDER DE LA BANDA BARCELONINA MISHIMA “Aquí poques bandes viuen de la música” “Cal créixer cap a fora, treballar més a Espanya. Estem valorant canviar d’idioma, és una opció”
“Aquí poques bandes viuen de la música”“Cal créixer cap a fora, treballar més a Espanya. Estem valorant canviar d’idioma, és una opció”