Es presenta la 12a edició dels Premis ARC
Un total de 66 nominats entre produccions i programacions, competiran a la 12 edició dels Premis ARC, el proper dilluns 15 de desembre
L’Associació de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC) lliurarà el proper dilluns 15 de desembre a la Sala Barts de Barcelona els guardons dels Premis ARC 2014. En la seva dotzena edició, ARC ha seleccionat un total de seixanta-sis nominats en setze categories que tenen en compte les millors gires, les millors programacions o els millors mitjans de comunicació que recolzen la música del nostre país.
Com en les darreres edicions, els associats d’ARC han comptat amb la col·laboració dels artistes, de l’Institut Ramon Llull i de les associacions ASACC (Associació de Sales de Concerts de Catalunya) i MUSICAT (Associació Professional de Músics de Catalunya), per tal que el llistat definitiu dels nominats i els guanyadors dels Premis ARC siguin una mostra representativa, contrastada i de qualitat de les millors iniciatives relacionades amb la indústria de la música del directe de Catalunya. Una fotografia del que ha estat el més destacat del sector de la indústria de la música del passat 2013.
Des de dilluns 17 de novembre i fins al diumenge 30 de novembre, la vuitantena d’empreses que configuren ARC podran votar per escollir el que seran els noms dels guanyadors de les setze categories dels XII Premis ARC.
Els guardons dels XII Premis ARC es faran públics i es lliuraran dilluns 15 de desembre a la Sala Barts, en una gala que estarà conduïda i presentada pel periodista i director del programa “Ànima” de Canal33, Toni Puntí, i la presentadora Júlia Bertran. Al llarg de la nit hi haurà actuacions d’algunes de les formacions més destacades de la temporada passada, com Joan Dausà, Els Amics de les Arts, Love of Lesbian o Oques Grasses, que actuaran acompanyats del Muchacho (La Troba Kung-Fú, Los Sobrinos).
CATEGORIES I NOMINATS
PREMIS A GIRES:
MILLOR GIRA PER SALES DE CATALUNYA
BLAUMUT
LA TROBA KUNG-FÚ
MANEL
THE EXCITEMENTS
MILLOR GIRA INTERNACIONAL D’ARTISTA O GRUP CATALÀ
A CONTRABLUES
CHE SUDAKA
EXTRAPERLO
LA PEGATINA
MILLOR GIRA PER FESTES MAJORS DE TEMES PROPIS
BUHOS
ELS PETS
OQUES GRASSES
TXARANGO
MILLOR GIRA PER FESTIVALS
ELS AMICS DE LES ARTS
JOAN DAUSÀ
LA IAIA
MISHIMA
MILLOR GIRA PER TEATRES I AUDITORIS DE CATALUNYA
DEU DE VEU
GERARD QUINTANA & XARIM ARESTÉ
LOVE OF LESBIAN
SÍLVIA PÉREZ CRUZ I RAÜL FERNÁNDEZ
MILLOR GIRA D’ARTISTA O GRUP MUSICAL ADAPTADA A PÚBLIC FAMILIAR O INFANTIL
BEATLES FOR KIDS
LANDRY EL RUMBERO
MACEDÒNIA
REGGAE PER XICS
MILLOR GIRA PER FESTES MAJORS DE GRUPS DE BALL
AQUÀRIUM
LA CHATTA
TITANIUM
VENUS
MILLOR GIRA PER FESTES MAJORS DE GRUPS DE VERSIONS O TRIBUTS
HOTEL COCHAMBRE
LA BANDA DEL COCHE ROJO
LA LOCA HISTERIA
ORQUESTRA MITJANIT
PREMIS GENERALS:
MILLOR PROGRAMACIÓ D’ESPAI MUSICAL
ROCKSOUND (Barcelona)
SALA ZERO (Tarragona)
SALA CAFÈ TEATRE ESCORXADOR (Lleida)
VOILÀ (Manresa)
MILLOR PROGRAMACIÓ DE SALA DE CONCERTS
EL CLAP (Mataró)
LA MIRONA (Salt Girona)
SALA RAZZMATAZZ (Barcelona)
STROIKA (Manresa)
MILLOR PROGRAMACIÓ DE TEATRE O AUDITORI
AUDITORI DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS
ATLÀNTIDA (Vic)
TEATRE BESCANÓ (Girona)
TEATRE KURSAAL (Manresa)
MILLOR PROGRAMACIÓ DE FESTA MAJOR – MÚSICA
FESTES DE MARTORELL
FESTES DE LLEIDA
FESTES DE LES SANTES DE MATARÓ
FIRES DE SANT NARCÍS (GIRONA)
MILLOR CICLE DE MÚSICA O FESTIVAL
BARNASANTS
CRUÏLLABCN
FESTIVAL DE GUITARRA
PETITS CAMALEONS
ARTISTA REVELACIÓ
BONOBOS
EBRI KNIGHT
GERMÀ NEGRE
HALLDÖR MAR
JOANA SERRAT
JUDIT NEDDERMANN
OBESES
OL’GREEN
PROJECTE MUT
SARA PI
MILLOR MITJÀ DE COMUNICACIÓ O PROGRAMA MUSICAL
“ELS MATINS” DE TV3
“PLAY” DEL DIARI ARA
“EDR” REVISTA ENDERROCK“
CATALUNYA EXPRÉS” RÀDIO 4
PREMI TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL
Aquest guardó especial es farà públic el dia de la Gala dels Premis ARC.