Vols formar part de la cobla del futur?

Inscripcions a les proves de selecció fins al 9 d'abril

La Cobla del Futur és un projecte que va néixer l’any passat, impulsat per l’Ajuntament de Girona i l’Auditori, amb l’objectiu de fusionar una cobla professional de relleu amb una selecció de músics de cobla menors de 30 anys i nascuts a les comarques gironines. 

En aquesta segona edició els seleccionats podran tocar al costat de La Principal de la Bisbal en el concert que tindrà lloc a l’Auditori de Girona el divendres 2 de maig a les 21h. En la primera part del concert, alguns dels joves de la Cobla del Futur actuaran com a solistes. En la segona, s'unirà la Cobla del Futur amb la Principal de la Bisbal per interpretar repertori original per a dues cobles. Els joves que vulguin formar part del projecte hauran de passar unes proves de selecció. Aquestes proves de selecció tindran dues modalitats: proves per als que volen actuar com a solistes i proves dels que volen actuar amb tota la formació.

Prova de selecció
Es realitzaran les proves de selecció a l'Auditori de Girona el dissabte 12 d'abril al matí (l'hora se us comunicarà un cop us hagueu inscrit).

Prova per actuar com a solista
Realitzaran aquesta prova els joves que vulguin interpretar una part solista en el concert. Cal portar preparada l'obra que es voldria interpretar al concert. Qualsevol instrument de la cobla pot ser solista. L'obra pot ser de lliure elecció i estil (sardana, obra lliure per a cobla, glossa, ball vuitcentista...), i lliure durada (obra per a solista, cant solista a una sardana...).

Prova per actuar en formació de tutti
Realitzaran aquesta prova tots els que vulguin formar part de la Cobla del Futur, sense assumir el rol de solista. Cal portar preparada una obra (o un fragment) escrita originalment per a l'instrument.

La prova es podrà realitzar amb l'instrument solista, amb acompanyament de piano o d'altres instruments (cadascú portarà el seu acompanyant/s), o bé amb acompanyament preenregistrat. Tant per la prova de solista com la de tutti, el jurat podrà demanar la interpretació parcial o sencera de l'obra. Cal portar una còpia de la partitura per als membres del jurat.

Calendari previst

  • 9 d'abril: termini màxim per presentar les inscripcions
  • 12 d'abril: de 10 a 14 h prova de selecció a l'Auditori de Girona
  • 29 d'abril: a les 10 h, assaig a l'espai La Pineda de Sant Gregori
  • 2 de maig: a les 19 h assaig i prova, a les 21 h concert a l'Auditori de Girona

Més informació a info@auditorigirona.org o trucant al telèfon de l'Auditori 872 08 07 09.

Inscripcions en línia