Properes activitats formatives a l'Espai Marfà
Des de la seva creació, l'Espai Marfà organitza activitats i programes de formació (tallers, cursos, classes magistrals, etc) en matèria de música moderna. A més, disposa d’unes instal·lacions equipades tècnicament per a la pràctica i la creació musical (bucs d’assaig i un estudi de gravació bàsic). També ofereix un servei de suport i acompanyament a músics emergents de l’àrea metropolitana de Girona amb diferents programes de formació, assessorament i difusió, realitzats en conveni amb altres agents del territori.
Aquest mes de maig l'Espai MArfà ha programat, entre d'altres, tres activitats gratuïtes d'especial interès:
Eines 2.0 per a promocionar grups de música - 22 de maig, 19:00 (Activitat gratuïta)
Aquest taller, impartir per Montserrat Peñarroya, és el mateix que va organitzar MUSICAT el passat 28 de novembre. Si us el vau perdre i el tema us interessa, val molt la pena assistir-hi. S'explicarà com hauria de ser un lloc web 2.0, així com les eines per donar a conèixer els nostres continguts musicals i com fer-ne difusió a través de les principals xarxes socials. També coneixerem com està evolucionant el món d’Internet i com es va creant el que ja s’anomena la web 3.0 (Recomanable anar-hi amb el portàtil o la tablet).
Facebook Inspiration per a Bandes emergents musicals - 29 de maig, 19:00 (Activitat gratuïta)
Taller impartit per Montserrat Peñarroya. Es revisaran les opcions de les diferents funcionalitats que dóna la Fan Page a Facebook per treure'n el màxim partit. S'exposaran 32 bones pràctiques a Facebook que serviran d'inspiració als assistents per a aplicar en els seus grups musicals (creació de promocions i publicitat, creació de concursos, les funcionalitats de Facebook posades a la pràctica i les aplicacions que ens ofereix, (Recomanable anar-hi amb el portàtil o la tablet).
Taller d’assessorament legal per a músics
Impartit per l'advocat i músic Josep Coll, que mirarà de resoldre els dubtes d'àmbit legal que els grups han de resoldre: contractes, factures, règim laboral... En aquesta sessió formativa es tractaran els aspectes legals relacionats amb la música en directe i s’intentarà orientar jurídicament i resoldre de forma pràctica les problemàtiques concretes que els participants vulguin plantejar.
Per assistir a aquestes activitats, cal inscriure's prèviament. Ho podeu fer en el següent enllaç:
Inscripcions en línia