Montserrat Cristau i Carles Marigó presenten "Passió per Gershwin"

La passió per la música del compositor nordamericà d'origen rus Georges Gershwin, els va unir i van decidir portar a terme aques projecte dedicat exclusivament a la obra pianística i vocal d'aquest músic genial

El proper diumenge 8 de juliol, a les 18:00, la soprano Montserrat Cristau i el pianista Carles Marigó interpretaran a Llançà algunes d'aquestes melodies apassionades i harmonies modernes que van passar de Broadway als grans teatres internacionals, interpretades per les millors veus i els millors pianistes clàssics.

Rapsody in Blue, Un americà a Paris o Porgy and Bess són algunes de les partitures que es podran escoltar en aquest concert que pretén apassionar el públic tant com els seus intèrprets.

Data: 8 de juliol a les 18:00

Lloc: Auditori de la Casa de Cultura de Llançà

Preu de l'entrada: 5 €

 

MONTSERRAT CRISTAU, soprano

Neix a Figueres (Alt Empordà), comença els estudis musicals a l’Escola de Música del Casino Menestral de Figueres, piano, solfeig i harmonia amb el seu pare Jaume Cristau i de cant amb Mº Carmen Rodriguez, segueix amb Myriam Franchieri i Manuel Garcia Morante al C.S.M.M. de Barcelona on obté el titol Superior de Cant. Perfecciona el seus coneixements tècnics i interpretatius amb mestres com Jaume Aragall i Carme Bustamante, així com els aspectes interpretatius amb diferents cursos de teatre i expressió corporal. És premida en diversos concursos de cant com el Joan Massià a la millor intèrpret de la seva obra, semifinalista al Concurs Internacional de Cant Jaume Aragall a Torroella de Montgrí, Tenor Viñas, la Marató de Joves Veus… Ha compaginat sempre la seva passió per la lírica, amb el jazz i la música moderna, això ha fet que com a solista participés en projectes i formacions molt diferents, com ara l’Orquestra de Cambra de l’Empordà, Orquestra Filarmònica de Catalunya, Orquestra Simfònica del Vallès, Orquestra de Cambra del Liceu, Cobla--‐Orquestra La Principal de La Bisbal, Cobla Sant Jordi, etc. Amb la majoria d’questes formacions ha enregistrat diferents CDs i ha estat programada en diferents Festivals Internacionals de Música i Cicles de Concerts... Ha actuat en espais molt diversos com molts pobles d’rreu de Catalunya i Espanya, grans espais com el Palau de la Música Catalana, el Saló de Cent de l’juntament de Barcelona, Paraninf de la Universitat de Barcelona, Saló Von Thyssen del Palau de Pedralbes i la Sala Gran de l’uditori Palau de Congressos de Girona.

 

CARLES MARIGÓ, piano

Neix a Blanes el 1986. Llicenciat en interpretació musical, en l'especialitat de piano; titulació que va cursar de la mà del pianista rus Vladislav Bronevetsky al'Escola Superior de Música de Catalunya, obtenint Matrícula d'honor de piano i del Projecte final de carrera. A part de la formació reglada he rebut classes demestres de renom mundial com: Gennady Dzubenko, Nelson Goerner, Elsa Púppulo, Elisabeth Leonskaja, Barry Douglas, Christian Sacharias, Pietro de Maria, Andrzej Jasinski, Paul Badura--‐Skoda, etc. Des de febrer de 2011, becat per CoNCA (Consell Nacional de la Cultura i les Arts), amplia la seva formació com a pianista al Conservatori Estatal Tchaikovsky de Moscou, amb la pianista Irina Plodnikova.