La FiM Vila-seca clou la seva 13a edició amb ple absolut
24.000 persones i 250 professionals del sector musical van gaudir de l'edició més innovadora i càlida de la Fira de Música al Carrer
Ahir diumenge va cloure la 13a edició de la Fira de Música al Carrer de Vila-seca, amb una edició destacada per la màxima assistència de públic i professionals de la seva trajectòria. Durant tres dies, Vila-seca ha tornat a ser l'epicentre de l'emergència musical del pais, i ha complert el seu objectiu de copsar l'avantguarda i els nous valors musicals que ompliran les programacions del 2012.
Propostes com Maïa Vidal, Joan Dausà, Transadelica, Joe Crepúsculo, Pegasvs, Albert Pla, Txarango o Polock van emocionar a un públic amb ganes d'entregar-se i de descobrir el millors nous talents de l'escena catalana. La varietat d'estils, i el risc han definit la programació d'enguany.
L'organització de la FiM valora molt positivament la implementació de la Targeta FiM, aspecte que ha permés copsar més rigurosament l'afluència de públic als espais. S'estima que aquest any han passat pels carrers de Vila-seca al voltant de les 24.000 persones, l'èxit més ampli de públic que ha tingut mai la fira.
L'àrea professional de la fira, FiMPRO, també ha crescut en número de professionals inscrits -superant els 250 professionals-, enfortint el volum de negoci i sinèrgies entre programadors, mànagers, grups i agències.
La Fira de Música al Carrer de Vila-seca va finalitzar ahir diumenge amb el divertit espectacle gospel dels Ol'Green al Parc de la Formiga. Així mateix, van ser remarcables les actuacions dels Mambo Jambo o Fred Secret. Així s'ha tancat una memorable edició de la FiM, l'aparador de la música emergent a Catalunya.
