Seminari del SDE a Girona per millorar la presència d'entitats i empreses a les xarxes socials
Al llarg de l'any l'SDE ofereix activitats formatives per millorar la competitivitat de les empreses culturals. Conferències, sessions i jornades de treball gratuïtes centrades en temes com la gestió de la innovació, aplicació de les noves tecnologies, la gestió econòmica, la digitalització o la comunicació empresarial. En aquesta ocasió, l'SDE, en col•laboració amb els Serveis Territorials de Cultura, organitza i presenta un nou seminari a Girona vinculat a les noves tecnologies amb la finalitat d'oferir eines alternatives de comunicació i promoció i plantejar els nous reptes que, més enllà del 2.0, ja comencen a ser visibles en l'entorn web 3.0.
OBJECTIUS:
En aquest seminari es tractarà el web 2.0 des del punt de vista de les xarxes socials i sobre com gestionar-hi la presència de la nostra empresa o entitat. S’aprofundirà especialment en la gestió de perfils, pàgines, grups, causes, esdeveniments a Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace i d'altres xarxes socials d'interès. També es treballaran diferents formes de dinamitzar la nostra presència en aquestes xarxes.
PROGRAMA:
- Què és el web 2.0 i en què es diferencia de l’1.0.
- Com podem aconseguir que el nostre lloc web sigui 2.0.
- Quines eines formen part del que s'entén com a web 2.0. Ens centrarem en les xarxes socials.
- Com funciona Facebook i com podem aprofitar aquesta xarxa en l'àmbit empresarial
- Com funciona Twitter i com podem aprofitar aquesta eina en l'àmbit empresarial.
- Altres xarxes socials
- Factors clau d'èxit d'una estratègia de comunicació en xarxes socials.
- Introducció al web 3.0.
HORARI I ESPAI:
Dijous 7 de febrer de 2012, de les 10:00 h a les 14:00 hSala Carles Rahola. Edifici de la Generalitat a Girona. Plaça Pompeu Fabra, 1 17002 Girona
PROPERES SESSIONS:
Barcelona: 8 de març de 2012 (més informació properament)
PONENT:
Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d’altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en eBusiness (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.