Sóc en Pere Martínez Boix, un dels 4 components del grup musical DIA I NIT. Som músics professionals, amb carreres musicals i 2 de nosaltres també estudiem teatre i dansa.
Portem 5 anys funcionant (com a DIA I NIT), amb èxits en tots els llocs on hem actuat.
Som col•laboradors en la campanya “Ballem en català”, organitzat pel sindicat de musics i l’SGAE. Fa uns 3 anys em vaig presentar al concurs de compositors per la campanya esmentada, i sortosament un dels meus temes va ser escollit entre el 20 compositors que van guanyar. El tema es una cumbia: “www.la cumbieta de l’amic.” en lo cual tambe esta inclós en la campanya Ballem en Catala el Grup “DIA I NIT” Ho podreu veure a la web www.ballemencatala.com.
Els components del grup som els següents:
PERE MARTÍNEZ I BOIX - 56 anys - Teclista i veus
Ha estat amb la Marina Rosell, Gato Pérez, en orquestres grans i varies formacions. Tambés ha tocat amb Josep Guardiola i Ramon Calduch. Ha participat en vàries grabacions de cantants solistes als estudis de Santabárbara, amb el grup de pop K5, amb el Payo Juan Manuel, i uns quanta més.
Ha cursat 5 anys de solfeig i 2 d’ harmonia al Conservatori de Música de Barcelona, també ha estudiat 2 anys de flauta travessera, 1any de trompeta i guitarra, i 5 anys de piano. També ha cursat estudis de música moderna i jazz a diferents escoles de Barcelona.
JUAN MANUEL ORUGO - 56anys - Guitarra i veus
Ha estudiat 5 anys de guitarra moderna i 4 anys de solfeig rítmic. Ha estat en varis grups i orquestres, com a guitarra i com a cantant.
SERGI MARTÍNEZ - 27anys - Cantant i violinista
Ha cursat 9 anys de solfeig, 2 d’ Harmonia, 7 de violí i 2 de guitarra i piano a l’ Conservatori de Música d’ Igualada, on també hi ha format part en varies orquestres de cambra com a violinista i en dos corals, una juvenil i una amateur.
Actualment estudia teatre musical: Cant, expressió oral i dicció, Voice Craft (método de veu que prové de Londres), dansa contemporànea i dansa jazz, tallers de repertori i Hip Hop a l’escola “Eolia”. Té com a professors a Marc Martínez, Pep Tossar, Ferran Madico, Rosa Gámiz, Dolors Cortés, etc.
Ha participat en alguns anuncis i ha sigut actor principal d’una versió del musical “Flor de nit” al teatre Ateneu d’ Igualada.
Actualment a surtit a TV6 amb el follonero en el programa Salvados por los Toros,tambe a sortit amb 1 capitol del Cor de la ciutat.
Ha cursat alguns intensius de Ball de saló i en un intensiu de cant amb Carlos Gramaje (actor principal del musical “Mar i cel” de Dagoll Dagom. Ha estat 2 anys amb una orquestra.
Seguéis estudiant art dramatic,musica i ball.
ANNA ZABALA - 27anys - Cantant
Ha estat de coros amb la Cristian de Domenech. Ha fet alguna substitució en varies orquestres i es filla de music
ROGER, BALLESTER - 19 ANYS – Violinista Trompeta i Cantant
Ha cursat el Grau Superior de Violi i 6 anys de Trompeta , Armonia i Cant , ha estat amb Orquestras de Cambra i acompanyant amb varios cantautors.
DIA I NIT, tenim ,1 hora de concert, 3 hores de ball, passant de temes estandars a temes nostres i 3 hores, on hi son tots els temes llatins i d’estiu actuals d’estiu i versions pel jovent (Mago de Oz, Celtas Cortos, Dire Straits, Bon Jovi, etc,), la qual cosa fa que tinguem varietat a l’hora d’actuar segons veiem el públic.
Telf… Pere Martinez…672155264—Sergi Martinez….646001080 Pere Martinez Boix “Grup musical DIA I NIT” fusteriaboix@hotmail.es
Fins al 30 d’Abril Maig i Juny Juliol, Agost i Setembre
FEINERS 1.200 € 1.400.€ 1.500 €
DIVENDRES, FESTIUS, I DISSABTES
1.200 €
1.400.€
1.700 €
PUNTS A AFEGIR:
Escenari mínim de 10 x 6.
Electricitat a peu d’escenari. I “ aiguas pels musics ”
EL GRUP ESTÀ FORMAT PER: 4 Musics i 1 Montador i Tecnic de Llums
Cantant noi, violí…….........................................Sergi Martinez
Cantant , guitarra acustica i Trompeta.......Laia Quadras
Pianista, veus……………………......................………..Pere Martinez
Guitarra, veus……………………...……......................Juan Manel Orugo
1 Montador + Tecnic de llums
D DATES ESPECIALS:
Carnaval…………….......….1.700 €
El 23 de Juny .............2.500 €
El 15 d’Agost............... 1.700 €
El 31 de Decembre……2.700 €……
EQUIP DE SO I LLUMS:
6.000 watts. de so processat , 1.000 wts. de monitors , Taula de so CFX MKII “ Mackie “microfonia 1 violi inalambric , 3 Teclats KORG , mes 1 Guitarra electrica , una Guitarra Acustica i 1 trompeta
8.000 wts. de llum devant i 4.000 wts. derrera mes 2 robots, 2 Efectes, 2 cegadoras , maquina de
fum i Laser
Fins al 30 d’Abril Maig i Juny Juliol, Agost i Setembre
FEINERS 900 € 1.000 € 1.100 €
DIVENDRES, FESTIUS, I DISSABTES
900 €
1.000 €
1.100 €
PUNTS A AFEGIR:
Escenari mínim de 10 x 6.
Electricitat a peu d’escenari. I “ aigues pels musics”
EL GRUP ESTÀ FORMAT PER:
Cantant noi, violí…….......................................Sergi Martinez
Cantant noia,Guitarra i Trompeta.............Laia
Pianista, veus…………………...................………....Pere Martinez
EQUIP DE SO I LLUMS:
6.000 watts. de so processat , mes 1.000 watts. de monitors, taula de so CFX MKII “ Mackie“microfonia , 1 violi inalambric , 3 Teclats KORG, Guitarra Acustica i Trompeta
12.000 watts. de llum, 2 robots, 2 Efectes , 2 cegadoras , maquina de fum i 1 Laser.
Pere Martinez 672155264 Sergi Martinez 646001080
fusteriaboix@hotmail.es
ANY 2010
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
GENER
FEBRER
MARÇ
ABRIL G3
MAIG ¿ P3 P4
JUNY P4 P3
JULIOL P4 P4 P3 P3 P4
AGOST P
5 P4 P4 P4 P3 P3 P4 P3
SETEMBRE P3 P3
OCTUBRE
NOVEMBRE
DESEMBRE
TELEFONS DE CONTACTA.
PERE........672.155.264 SERGI.......646.001.080
fusteriaboix@hotmail.es