En 2009, aquests tres musics professionals nord-catalans van triar d’engegar un nou projecte musical. Van fer l’aposta molt valenta de cantar rock i folk en català a la Catalunya Nord, trencant amb tot folklore. El seu grup es diu «Llamp te Frigui» , un renec de Pesillà de la Ribera (poble del Rossello), on en Franck Sala va passar la infantesa. En 2010, van integrar un nou music en el grup : Philippe Dourou és també el bateria de Gerard Jacquet i de Pascal Comelade.
Mas información
Yo, originaria de Valencia, Benj de Occitania, i Franck ja fa temps que son amics i tenen una bona experiencia amb diversos grups al llarg de llur vida professional.
Yo, Benj i Franck toquen també amb «Tryoland» (chanson française, latino) i «La Berne» (jazz manouche). Yo toca amb «Les Foufounes électriques» (els conills electrics).
Us conviden a tornar a descobrir cançons reivindicatives i festives de tots els Països Catalans: L’estaca, Diguem’ho, L’allioli, La gallineta, Els hi fotrem, etc.
Llamp te Frigui s'adaptarà a totes les vostres vetllades, animacions, etc. Per tenirmés informacions, no dubteu en contactar-les al 0033-668.898.271.