Inicio
Quienes somos
La asociación profesional MUSICAT
Grupo de Gestión MUSICAT
Equipo de trabajo
Organigrama
Situación y horarios
Publicaciones
Noticias de prensa
Noticias
Colaboraciones
Boletín "l'instrument"
La Nota
Agenda
Bolsa de trabajo
El rastro
Inscripción y tarifas
Inscripción individual
Inscripción de agrupaciones
Tarifas Individuales
Tarifas Agrupaciones
Documentos
Enlaces
FAQ
Contacto
Nombre:
Carles Planas Masramon
Teléfono:
656 55 88 81
EMail:
cpmpiano@gmail.com
Web:
http://www.myspace.c...
Datos técnicos
Equip de so: 2000 - 4000 W de so i 15.000 de llum
Depenent del lloc s'amplia, o treballem amb l'equip de la sala a on actuem.
Enlaces
I LIKE MOZART
TIME
FLYING IN DREAMS
AMPHIBIOUS PROJECT TRIO
Trio de jazz fusió.
El repertori és propi. Fusiona diferents estils musicals amb el jazz, donant una dinàmica fresca i engrescadora al concert.
La resposta del públic és molt bona, sempre motivat i gaudint dels equilibris musicals propis de la música improvitzada.
Mas información
Format:
Trio de jazz fusió, per concerts
Breu història del trio de jazz:
A principis del 2008, coincidint amb un projecte de teatre musical, van contractar a tres músics per acompanyar tal espectacle.
A nivell particular, tocaven i composaven temes de jazz. Al parlar-ne de tal fet, van decidir trobar-se i posar els temes en comú.
Després d'uns quants assajos, varen fer l'estrena del repertori i del trio i van observar que el públic tenia una resposta positiva, actuant unes quantes vegades més en diferents poblacions de Catalunya.
A qui va dirigit:
A un públic divers, ja que al practicar la fussió molt provablement la gent reconegui més d'un estil musical afí a les personalitats individuals.
Calendario
<
mayo de 2012
>
lu
ma
mi
ju
vi
sá
do
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Iniciar